Komunikacja Social Media, czyli co tak naprawdę buduje relacje z klientem

Obecnie komunikacja w internecie opiera się głównie na interakcji. Tak jest właśnie w przypadku mediów społecznościowych. To dzięki nim możemy kształtować i utrzymywać pozytywny wizerunek firmy, który w przyszłości przełoży się na zaufanie oraz lojalność naszych klientów. W jaki sposób powinniśmy budować relacje z klientem?

Social Media w służbie biznesu

Jeszcze jakiś czas temu, by rozkręcić biznes czy zareklamować dany produkt, musieliśmy się nieźle natrudzić. Szły na to nie tylko wielkie pieniądze, ale i masa czasu. I o ile wielkie marki i znane firmy mogły sobie na to pozwolić, lokalne sklepy czy punkty usługowe nie miały takiej możliwości. Współcześnie, w erze mediów społecznościowych reklamować może się każdy i to za niewielkie pieniądze. Jak social media wspomagają biznes?

Grafiki banerowe, czyli jak się wyróżnić?

Współcześnie żyjemy w kulturze obrazkowej. Ludzie większą uwagę zwracają na grafikę niż tekst. Dlatego też atrakcyjna grafika banerowa może przyciągnąć wzrok odbiorców bardziej niż reklama tekstowa. Oczywiście, o ile nie przedobrzymy z dużą ilością kolorów i tekstu. Jak banery mogą wpłynąć na klikalność reklamy i wzrost licznika odwiedzin? Jak stworzyć skuteczny baner?

Personalizacja reklam - dlaczego jest istotna?

Każdego dnia, przeglądając internet czy przesiadując na Facebooku, internauci mają styczność z wieloma komunikatami reklamowymi. Niektóre od razu rzucają im się w oczy, innych nawet nie zauważają. Jedne zapadają im w pamięć, a o drugich zapominają już w kilka minut, a nawet w kilka sekund później.  W erze wszechobecnych reklam użytkownicy internetu z biegiem czasu uodparniają się na przekaz reklamowy. Czy istnieje skuteczny sposób, by zapaść w pamięć ze swoim komunikatem?

Kampanie kontekstowe - na czym polega ich skuteczność?

Reklama internetowa jest w ostatnim czasie jedną z najpopularniejszych form marketingu. Wśród różnych rodzajów reklamy największym zaufaniem cieszą się kampanie kontekstowe. Są one niezwykle skuteczne, jeśli chodzi o docieranie do zainteresowanych odbiorców. Czym jest reklama kontekstowa i na czym polega jej skuteczność?