Optymalizacja sklepów i stron internetowych to jedno z działań, które składa się na skuteczne pozycjonowanie witryn. Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy, jak wiele czynników i zadań składa się na poprawną optymalizację serwisu.
Co robimy w ramach optymalizacji Twojej witryny?

Analizujemy treści i optymalizujemy je pod kątem SEO
Sprawdzamy użycie słów kluczowych w treści i nagłówkach, a także wprowadzamy odpowiednie formatowanie tekstów.

Analizujemy szybkość działania witryny
Być może nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale szybkość ładowania strony ma duży wpływ na konwersję. Witryny, które ładują się dłużej niż 5 sekund, tracą prawie 40% konwersji.

Modyfikujemy meta znaczniki
To od nich zależy, jak użytkownicy widzą naszą stronę w wyszukiwarce. Dobrze zbudowany meta opis może zachęcić użytkownika do kliknięcia naszej strony.

Analizujemy i modyfikujemy URL-e
Wszystko po to, by były bardziej przyjazne dla użytkowników i robotów wyszukiwarek. Odnośnik do kategorii, który zawiera ciąg cyfr i liczb zamiast nazwy kategorii, nie wygląda przyjaźnie, prawda?

Optymalizujemy grafiki
W przeciwnym razie roboty Google nie będą mogły zrozumieć, co znajduje się na obrazkach.

Linkujemy
Analizujemy i realizujemy linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, które ma wpływ na wzrost rankingu zaufania Twojej strony.

Sprawdzamy responsywność Twojej strony
Użytkonicy mobilni stanowią obecnie dużą część wśród użytkowników Internetu. Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych będzie mieć wpływ na Twoje zyski.

Instalujemy certyfikaty SSL
Wpływają one na poprawę bezpieczeństwa Twojej witryny i są jednym z czynników rankingowych Google.

Konfigurujemy narzędzie Google
Ułatwią Ci one monitorowanie pozycji w Google oraz analizowanie statystyk witryny. Dzięki temu będziesz wiedzieć, które działania przynoszą oczekiwane efekty.