Branding

Budowanie wizerunku firmy

Jesteś przedsiębiorcą? Z pewnością wizerunek firmy jest dla Ciebie bardzo ważny. Czy wiesz, że nie musisz pozostawiać tej kwestii przypadkowi? Budowanie wizerunku można skrupulatnie zaplanować i efektywnie wprowadzać ten plan w życie. Zainteresowany?

Wielu specjalistów od marketingu uważa, że budowanie wizerunku firmy w sieci jest dzisiaj o wiele ważniejsze niż działania reklamowe. Całkiem słusznie!

To w sieci – za pośrednictwem Twojej strony internetowej lub mediów społecznościowych – zainteresowani klienci sprawdzają informacje na temat firmy i na ich podstawie decydują, czy ostatecznie skorzystają z jej oferty.

Nasze działania opierają się na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy w tych miejscach, gdzie klienci najczęściej wyszukują informacje na jej temat oraz usuwaniu nieprawdziwych, negatywnych opinii publikowanych przez konkurencję.

W ramach budowania wizerunku firmy zapewniamy, że potencjalni klienci będą kojarzyć Twoje przedsiębiorstwo tylko z pozytywnymi wartościami. Twoja firma stanie się domyślnym wyborem zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych!

Chcesz świadomie kreować wizerunek firmy?

Budowanie wizerunku marki

Czym jest marka? Czy to konkretny produkt, opakowanie lub logo? Nie tylko!

Na wizerunek brandu składa się dzisiaj cały zespół cech, którymi dysponuje konkretny produkt lub usługa. Te cechy marka może nabyć dzięki rewolucyjnym rozwiązaniom lub jakości wykonania. Może to być również efekt pracy nad spójnym i konsekwentnym budowaniem wizerunku. Tak, to głównie z tego powodu miliony ludzi na świecie identyfikują się z MacBookiem Apple, jako synonimem dobrego smaku i designu lub notesem Moleskine kojarzonym z pasją i kreatywnością.

Budowanie wizerunku marki w sieci polega głównie na jej odpowiedniej prezentacji grupie docelowej oraz kojarzeniu jej z pewnymi cechami.

Na wizerunek marki składają się identyfikacja wizualna oraz materiały promocyjne, które reprezentują ją w sposób spójny z tym, co marka chce przekazać.

Istotnym elementem są również odpowiednio opracowane treści oraz umiejętne przedstawienie ich w sieci, zgodne z opracowaną strategią marketingową. W odróżnieniu od Personal Brandingu, miejscami budowania wizerunku marki są również (a często przede wszystkim) strony zewnętrzne.

Nasze działania koncentrują się na zapewnieniu pełnego wsparcia zarówno w budowaniu dobrego contentu, jak i ich odpowiednim rozprowadzaniu na kanałach społecznościowych lub zewnętrznych stronach internetowych.

W ramach budowania wizerunku marki zapewniamy jak najlepsze przekazywanie wartości prezentowanych przez Twoją markę, przygotowanie spójnej strategii wizerunkowej marki oraz dotarcie informacji o Twojej marce tam, gdzie będą jej szukać potencjalni klienci.

Chcesz wykreować wizerunek swojej marki?

Budowanie wizerunku personalnego

Czy wiesz, że pierwsze wrażenie, jakie wywołujesz u ludzi, których spotykasz, jest najczęściej tym ostatnim?

Na to wrażenie składa się kilka elementów: Twój wygląd, mowa ciała, to jak i co mówisz. W czasach social media równie ważne jest także to, co reprezentujesz sobą w sieci. Twoja strona internetowa, blog lub profile w mediach społecznościowych…to wszystko składa się na Twoją markę osobistą. Kluczem do sukcesu jest budowanie jej w sposób spójny i konsekwentny.

Personal Branding to strategia marketingowa, mająca na celu kreowanie wizerunku po to, aby zwiększyć Twoją wartość na rynku. Twój wizerunek oraz strategia jego budowania jest ściśle uzależniona od branży, w jakiej funkcjonujesz. W zależności od tego, czym się zajmujesz może się też opierać na różnych kanałach komunikacji – właściwych dla jej odbiorców.

Czy Personal Branding to kreowanie wizerunku marki?

Tak, z tym że w tym przypadku to Ty jesteś marką.

Kreowanie wizerunku osoby prowadzimy przede wszystkim w sieci. Nasze działania dotyczą budowania kanałów komunikacji na Twój temat, tworzenia wartościowego contentu, redakcji informacji oraz wzbudzenia zainteresowania Twoją wiedzą i doświadczeniem.Z personal brandingu najchętniej korzystają osoby publiczne: aktorzy, politycy, sportowcy, dziennikarze itd. Pamiętaj jednak, że żyjemy w czasach, gdzie nie ma już ludzi anonimowych. Na temat każdego można dzisiaj znaleźć informacje w internecie. I praktycznie każdy, dzięki personal brandingowi ma dzisiaj wpływ na to, jakie to będą informacje. Z tego względu z usług personal brandingu korzysta coraz więcej menedżerów i wszelkiego rodzaju specjalistów.

W ramach Personal Brandingu zapewniamy optymalne przekazywanie informacji na Twój temat, przygotujemy profesjonalną i spójną strategię wizerunkową Twojej osoby i zadbamy o to, żeby informacje o Tobie znalazły się tam, gdzie szukają ich Twoi potencjalni klienci.