Współcześnie marketing to nie tylko promocja i reklama. Przede wszystkim ważne jest budowanie zaufania klientów do naszej marki. Blogi oraz poradniki firmowe mogą być skutecznym sposobem w nawiązywaniu relacji z klientami. Prowadząc własnego bloga tematycznego na temat działalności firmy oraz oferowanych produktów możemy zadbać o pozytywny wizerunek.
KTO POWINIEN ZAŁOŻYĆ BLOG FIRMOWY?
Oczywiście za pomocą bloga promować się może każdy. Warto zainwestować w ten rodzaj marketingu zwłaszcza wtedy, gdy zajmujemy się sprzedażą produktów lub usług. Dlaczego?
Wyobraźcie sobie sytuację, że idziecie do sklepu ze sprzętem rowerowym. Sprzedawca nie potrafi Wam jednak powiedzieć o danym modelu nic więcej, niż moglibyście przeczytać w jego specyfikacjach. Nie dowiecie się więc, na jakie trasy polecany jest rower i czy przeznaczony jest raczej dla “niedzielnych” rowerzystów czy dla zawodowych kolarzy.
Podobnie jest ze sklepami internetowymi. Czasami nie wystarczy nam jedynie zbiór informacji i specyfikacji. Chcielibyśmy, żeby firma zajmująca się sprzedażą była zespołem profesjonalistów, będących specjalistami w swojej dziedzinie. Firma powinna wiedzieć, co sprzedaje i znać się na tym. Zamieszczając na blogu specjalistyczne i bogate merytorycznie artykuły oraz poradniki pokazujemy, że troszczymy się o klientów i że znamy się na rzeczy. Dzięki temu jesteśmy odbierani jako wiarygodni.

JAKIE KORZYŚCI MOŻEMY ZYSKAĆ, PROWADZĄC BLOG?
SZUKASZ FIRMY, KTÓRA POMOŻE CI ZBUDOWAĆ POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY? ZGŁOŚ SIĘ DO NAS I ZOBACZ, JAK SKUTECZNYM NARZĘDZIEM MARKETINGOWYM MOŻE BYĆ BLOG FIRMOWY!