Analityka

Google Analytics – wszystko co powinieneś wiedzieć

Chyba każdy, kto zajmuje się analityką internetową, zna narzędzie, jakim jest Google Analytics. Znajdziemy tutaj wiele funkcji, które ułatwią nam pomiar sprzedaży oraz konwersji. Narzędzie to pomaga sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe w internecie. Dzięki niemu dowiemy się, jak myślą nasi klienci i jak się zachowują na stronie. Przyjrzyjmy mu się nieco bliżej. (więcej…)

Czytaj więcej...

Analityka SEO/SEM – kilka słów wprowadzenia

Dostosowanie strategii SEO/SEM bez wcześniejszej analizy strony, jest jak szukanie wyjścia po omacku. W końcu do niego trafimy, ale po drodze możemy sobie zrobić krzywdę. Metoda prób i błędów nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Zwłaszcza, jeśli do stracenia mamy naprawdę dużo, bo zaufanie i lojalność naszych użytkowników. Czym jest analityka internetowa i jak może nam pomóc?  (więcej…)

Czytaj więcej...

Sklep w wersji DEMO. Nie realizujemy zamówień online. Zamówienia przyjmujemy tylko telefonicznie: +48 667 019 312 Zamknij