Jak budować markę na wartościowym przekazie?

Public relations to budowanie wizerunku firmy, a przede wszystkim praca nad komunikacją na linii marka-klient.

To ostatnie stanowi zresztą filar współczesnej polityki marketingowej każdego biznesu. Niestety, w przypadku mniejszych, lokalnych przedsiębiorstw podstawowe zasady tworzenia pozytywnego obrazu usługi czy produktu w sieci wciąż ograniczają się do tworzenia przeciętnych stron internetowych i ubogich merytorycznie treści. To błąd – już jakiś czas temu content marketing, czyli narzędzie tworzenia wartościowego przekazu, stał się podstawą współczesnego PR. Za jego pomocą można efektywnie budować markę w oczach klientów. Jak pisać i o czym pamiętać, żeby zyskać zainteresowanie i wyróżnić się na tle konkurencji?

Czy pisanie bloga ma sens?

Jednym z podstawowych narzędzi współczesnego content marketingu jest prowadzenie firmowego bloga.

To swojego rodzaju fenomen – w czasach kultury obrazkowej, gdzie przeciętny czytelnik zwraca uwagę przede wszystkim na krótkie, proste treści, blogi cieszą się nieprzemijającą popularnością. Chociaż oczywiście samo pojęcie bloga ulega na przestrzeni lat gruntownej zmianie – od pamiętnika online po skuteczny sposób zyskania przychodów oraz, no właśnie, budowania wizerunku w sieci.

Jak pisać bloga?

W pierwszym tekście przekonywaliśmy, dlaczego, pomimo coraz większej popularności krótkich treści i obrazów warto prowadzić firmowego bloga. Bo warto, naprawdę.

Z drugiej strony to trochę ryzykowne – liczne wymienione korzyści można osiągnąć tylko wtedy, jeżeli blogowy content będzie dobry. Podejście do sprawy bez odpowiedniego zaangażowania może się skończyć nawet osłabieniem wizerunku firmy. Dlatego dzisiaj koncentrujemy się konkretach i podpowiadamy, w jaki sposób prowadzić blogi, żeby cieszyć się z rosnącej liczby zaangażowany użytkowników.

Jak rozkręcić fanpage na Facebooku?

Obecnie wiele firm ma fanpage na Facebooku, Twitterze czy innych portalach społecznościowych. Media społecznościowe umożliwiają nam promowanie własnej marki i pozwalają zdobyć nowych fanów. Jak pisać posty, by zyskać zainteresowanie innych? 

Jak opracować strategię Personal Brandingu? cz.II

Każdy może kreować siebie tak, żeby osiągać zamierzone cele. Ale nie każdy potrafi tę możliwość wykorzystać. Zacznij od przygotowania strategii, a wszystkie wdrażane przez Ciebie działania będą spójne i konsekwentne z docelowym wizerunkiem. Zapraszamy na drugą część artykułu o tworzeniu strategii Personal Brandingu!