Kampanie linków sponsorowanych - czego unikać?

Zapewne wiecie, że w wyszukiwarkach typu Google po wpisaniu danej frazy pojawiają się wyniki organiczne oraz nieorganiczne. Te drugie znajdują się zazwyczaj na samej górze strony i nazywane są też wynikami płatnymi lub linkami sponsorowanymi. Aby nasza strona pojawiła się w takich wynikach, musimy uruchomić kampanię Google AdWords. Nie każdy jednak wie, jak się za to zabrać, dlatego wiele osób popełnia masę błędów przy tworzeniu kampanii. Czego powinniśmy unikać?

Search Console - czym jest?

Osoby zajmujące się marketingiem internetowym korzystają z wielu narzędzi, które wspomagają proces optymalizacji strony internetowej czy testowanie jej szybkości. Nie zawsze musimy używać wyłącznie płatnych narzędzi, bowiem niekiedy te darmowe odznaczają się dużo większą funkcjonalnością. Takie właśnie jest Google Search Console.

Klucz do dobrego pozycjonowania strony

Jak zwiększyć licznik odwiedzin naszej strony? Kluczem do sukcesu jest odpowiednie jej pozycjonowanie, czyli wszystkie działania, których celem jest osiągniecie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Aby wiedzieć, jak się za to wziąć, warto wspomnieć, jak w ogóle działają algorytmy wyszukiwarek. Ta wiedza pozwoli nam ulepszyć to, co najważniejsze.

SEO - wprowadzenie do tematu

Jeśli chcemy, by nasza strona czy sklep internetowy zaistniał w sieci, znajomość pojęć związanych z marketingiem internetowym jest niezbędna. Jednym z ważniejszych terminów w tej sferze jest oczywiście SEO, czyli optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek internetowych. Na czym to polega? Czy jesteśmy w stanie sami zoptymalizować naszą stronę, by uzyskała lepszą pozycję w wyszukiwarce?

  • 1 (current)