Google Analytics - wszystko co powinieneś wiedzieć

Chyba każdy, kto zajmuje się analityką internetową, zna narzędzie, jakim jest Google Analytics. Znajdziemy tutaj wiele funkcji, które ułatwią nam pomiar sprzedaży oraz konwersji. Narzędzie to pomaga sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe w internecie. Dzięki niemu dowiemy się, jak myślą nasi klienci i jak się zachowują na stronie. Przyjrzyjmy mu się nieco bliżej.

Najlepsze narzędzia do analizy SEO/SEM

By dokonać odpowiedniej analizy danych ze strony internetowej, potrzebujemy skutecznych narzędzi do ich gromadzenia. Jednak nie wystarczy pierwsze lepsze oprogramowanie. Musi być ono dopasowane do naszych celów biznesowych. Od tego, jakie dane interesują nas najbardziej zależy to, jakie narzędzia wybierzemy. W przeciwnym razie możemy stracić czas i pieniądze, wertując zupełnie niepotrzebne nam statystyki. Przedstawiamy Ci 5 wybranych narzędzi, które pomogą Twojej firmie w analizie SEO/SEM.

Analityka SEO/SEM - kilka słów wprowadzenia

Dostosowanie strategii SEO/SEM bez wcześniejszej analizy strony, jest jak szukanie wyjścia po omacku. W końcu do niego trafimy, ale po drodze możemy sobie zrobić krzywdę. Metoda prób i błędów nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Zwłaszcza, jeśli do stracenia mamy naprawdę dużo, bo zaufanie i lojalność naszych użytkowników. Czym jest analityka internetowa i jak może nam pomóc?

Klient idealny – jak stworzyć avatar klienta?

Masz dużą firmę, która jednak nie przynosi aż tak dużych zysków, jak byś tego oczekiwał? Problem nie musi leżeć w produktach, które oferujesz. Bardzo często zdarza się, że najczęstszym błędem, który popełnia większość firm jest po prostu nieodpowiednio dobrana oferta do klientów.  Wydaje nam się, że skoro kierujemy produkty do wszystkich, na pewno powinien się znaleźć ktoś, kto się nimi zainteresuje. Takie myślenie to duży błąd. Dlaczego?

  • 1 (current)