Analityka

Analityka internetowa jest niemalże niezbędna w procesie pozycjonowania stron. To dzięki niej możemy zanalizować wszystkie dane o użytkownikach stron internetowych, które przydadzą nam się w późniejszej pracy z naszą witryną. Czym dokładnie zajmuje się analityka i jakich narzędzi możemy użyć do gromadzenia oraz analizy danych?

Czytaj więcej

SEM

Ktoś, kto niezbyt orientuje się w marketingu internetowym, mógłby pomylić pojęcia, jakimi są SEO oraz SEM. Nic dziwnego, w końcu SEO jest jednym z działań, które realizowane jest właśnie w ramach SEM. Jest to więc o wiele szersze pojęcie niż optymalizacja. Co oprócz SEO wchodzi w zakres marketingu w wyszukiwarkach internetowych?

Czytaj więcej

SEO

SEO oraz SEM to dwa pojęcia, które w świecie marketingu internetowego odgrywają bardzo ważną rolę. Zapewne każdy z Was słysząc nazwę SEO kojarzy, że jest to nazwa tożsama z optymalizacją strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych. Ale na czym polega taka optymalizacja i co powinniśmy brać uwagę, chcąc zoptymalizować witrynę?

Czytaj więcej

Wizerunek w internecie

Wydawałoby się, że wizerunek firmy nie ma wpływu na sprzedaż jej produktów i usług. A jednak! Firma, która prócz prestiżu czy doświadczenia kojarzona jest również z jakimiś pozytywnymi odczuciami i przeżyciami ma większą szansę na zdobycie stałych klientów. Jak stworzyć markę, która będzie rozpoznawalna w tym dobrym znaczeniu? Na to pytanie odpowie Wam branding.

Czytaj więcej