Publikowanie artykułów

Jak dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów i pozyskać linki dla swojej strony? Niektórym wydaje się, że optymalizacja treści na własnej stronie wystarczy, by znaleźć się na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach i pozyskać wielu odbiorców. My wiemy, że to nie wszystko. Warto promować markę również na innych stronach. Jak to działa?


Nasze serwisy

W naszych zasobach znajduje się ponad 80 serwisów o różnej tematyce. Portale specjalnie dla kobiet, dla mężczyzn, strony na temat zdrowia, urody, motoryzacji czy hobby. Jeśli zamierzacie publikować artykuły na innych witrynach, musicie pamiętać, że przede wszystkim muszą to być sprawdzone strony. Ważna jest tu m. in. szybkość ich działania, dostępność na urządzenia mobilne czy wysoki Trust Rank. W przeciwnym razie możecie być pewni, że Waszych artykułów nikt nie przeczyta. Dlaczego? Jeśli strona działa wolno, ludzie szybko ją opuszczają, a jeśli nie działa na telefonach, traci bardzo wielu klientów, którzy na co dzień korzystają jedynie z urządzeń mobilnych.

Publikując artykuły na wybranych serwisach macie pewność, że Wasze teksty trafią do odbiorców, którzy faktycznie mogą być zainteresowani Waszymi produktami czy usługami. Niestety często się zdarza, że firmy umieszczają materiały gdziekolwiek. Teksty o motoryzacji na portalu związanym z tematyką mody i urody? Nieważne. Ważne, że w ogóle tekst wyszedł poza firmę. Takie podejście jest oczywiście błędem. Bo jeśli chcecie zyskać potencjalnych klientów powinniście korzystać z publikacji, które w jakikolwiek sposób związane są z tym, czym zajmuje się Wasza firma. 

I co dalej?

Możecie dostarczyć nam gotowy tekst lub zlecić jego napisanie naszym copywriterom. Pamiętajcie jednak, by były to teksty wartościowe i wysokiej jakości. Liczy się ich przydatność dla odbiorców. Jeśli będą to pomocne porady czy interesujące zagadnienia, jest duża szansa na powodzenie. 

Kolejny krok to wybór odpowiedniego serwisu, np. teksty o kosmetykach powinny znaleźć się na portalach związanych z urodą. Zlecacie publikację, a następnie czekacie na efekty. Proste, prawda?

Jakie korzyści daje publikacja artykułów na naszych serwisach?

Przede wszystkim dzięki dystrybucji Waszych tekstów na dużą skalę świadomość klientów zwiększa się. Wysokiej jakości treści wpływają też pozytywnie na wizerunek firmy. Jeśli klient zobaczy tekst, który jest dobrze napisany i przede wszystkim - pomocny - z pewnością będzie później kojarzył Waszą firmę z marką godną zaufania.

Ale to nie wszystko. Zwykle publikacja artykułów wiąże się z pojęciem, jakim jest link building. Pozyskiwanie linków z innych stron jest świetnym sposobem na zdobywanie ruchu z odnośników. Publikując teksty na zaufanych stronach możecie mieć pewność, że także roboty wyszukiwarek podążą za Waszymi linkami. A stąd już tylko krok do podniesienie Waszej pozycji w wyszukiwarce. 

Dzięki portalom, które związane są z daną dziedziną możecie informować ludzi o nowych produktach oraz innowacyjnych rozwiązaniach, których twórcą jest właśnie Wasza firma. Macie więc szanse na to, by dotrzeć z usługami do większego grona odbiorców.