Budowanie wizerunku marki

Czym jest marka? Czy to konkretny produkt, opakowanie lub logo? Nie tylko!


Na wizerunek brandu składa się dzisiaj cały zespół cech, którymi dysponuje konkretny produkt lub usługa. Te cechy marka może nabyć dzięki rewolucyjnym rozwiązaniom lub jakości wykonania. Może to być również efekt pracy nad spójnym i konsekwentnym budowaniem wizerunku. Tak, to głównie z tego powodu miliony ludzi na świecie identyfikują się z MacBookiem Apple, jako synonimem dobrego smaku i designu lub notesem Moleskine kojarzonym z pasją i kreatywnością.

Budowanie wizerunku marki w sieci polega głównie na jej odpowiedniej prezentacji grupie docelowej oraz kojarzeniu jej z pewnymi cechami.

Na wizerunek marki składają się identyfikacja wizualna oraz materiały promocyjne, które reprezentują ją w sposób spójny z tym, co marka chce przekazać.

Istotnym elementem są również odpowiednio opracowane treści oraz umiejętne przedstawienie ich w sieci, zgodne z opracowaną strategią marketingową. W odróżnieniu od Personal Brandingu, miejscami budowania wizerunku marki są również (a często przede wszystkim) strony zewnętrzne.

Nasze działania koncentrują się na zapewnieniu pełnego wsparcia zarówno w budowaniu dobrego contentu, jak i ich odpowiednim rozprowadzaniu na kanałach społecznościowych lub zewnętrznych stronach internetowych.

W ramach budowania wizerunku marki zapewniamy jak najlepsze przekazywanie wartości prezentowanych przez Twoją markę, przygotowanie spójnej strategii wizerunkowej marki oraz dotarcie informacji o Twojej marce tam, gdzie będą jej szukać potencjalni klienci.
Chcesz wykreować wizerunek swojej marki?

Porozmawiajmy!