Marcin Krzewicki

Telefon: 792 000 776

Email: [email protected]

Damian Ślimak

Telefon: 667 019 312

Email: [email protected]

Kontakt

Jak rozkręcić fanpage na Facebooku?

MediaPilot / Content Marketing  / Jak rozkręcić fanpage na Facebooku?
facebook-556808_1280

Jak rozkręcić fanpage na Facebooku?

 

Obecnie wiele firm ma fanpage na Facebooku, Twitterze czy innych portalach społecznościowych. Media społecznościowe umożliwiają nam promowanie własnej marki i pozwalają zdobyć nowych fanów. Jak pisać posty, by zyskać zainteresowanie innych? 
 
Po pierwsze, musimy pamiętać, że Facebook został stworzony, by nawiązywać relacje z innymi osobami. Ludzie, logując się na swoje konta, oczekują jakichś inspiracji, emocji, a nie reklam i promocji nowych produktów. Radzimy, co zrobić, by zyskać nowych fanów i sprawić, by zostali z Tobą na zawsze. 
 
Pierwsza zasada: poznaj swoich fanów! 
 
Jeśli masz już określoną liczbę fanów, warto dowiedzieć się o nich nieco więcej. Statystyki Twoich postów mogą okazać się prawdziwą kopalnią wiedzy i pomogą dostosować Twoje wpisy pod Twoich odbiorców. Dowiesz się z nich, w jakim wieku są Twoi odbiorcy, w jakich godzinach są najbardziej aktywni na Facebooku i jakie posty miały największy zasięg i popularność. Dzięki temu będziesz wiedzieć, o której godzinie wstawiać posty, by trafiły do Twoich fanów, a także jakie treści ich najbardziej interesują. 
 
Druga zasada: twórz wartościowe posty 
 
Czyste treści reklamowe zwykle nas irytują. Wstawiając same linki do swojej strony internetowej czy sklepu nie zyskasz aktywnych fanów. Spodziewaj się raczej cofnięcia polubień. Aby nawiązać relację z odbiorcami, warto ich czymś zainteresować. Twórz wartościowe treści, dotyczące obszaru działania Twojej firmy. Wstawiaj porady, odpowiadaj na pytania odbiorców, pytaj ich o zdanie. Twoi fani muszą poczuć, że są dla Ciebie ważni i interesuje Cię ich zdanie. 
 
Warto stworzyć cykl postów, które będziesz dodawać regularnie o tej samej porze, np. Środowe inspiracje. 
 
Trzecia zasada: zwróć na siebie uwagę 
 
Wstawiaj zdjęcia i obrazki z opisami, by przyciągnąć uwagę odbiorców. Ludzie są wzrokowcami, dlatego szybciej zwrócą uwagę na zdjęcie niż sam tekst. Staraj się również komentować posty na innych fanpage’ach – wstawiając wartościowe komentarze, promujesz stronę i dbasz o wizerunek firmy. Jeśli prowadzisz bloga, warto wstawiać linki do swoich postów. Pamiętaj jednak, by link poprzedzony był jakimś wprowadzeniem czy cytatem z bloga, który zachęci do kliknięcia i przeczytania artykułu.
 

mediapilot
No Comments

Post a Comment